یک شنبه 7 ارديبهشت 1393
ن : lafee

چرا کم خونی بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی برای پایان دادن به مرحله رخ می دهد ؟

چرا کم خونی بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی برای پایان دادن به مرحله رخ می دهد ؟
کم خونی به دلیل آن است که یک عارضه شایع در بیماران مبتلا به بیماری کلیوی end-stage است ، کم خونی یا نارسایی کلیوی نامیده شده است کم خونی چقرمگیاغلب . بنابراین، به همین دلیل مرحله نهایی بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی ، لطفا پاسخ صحیح را پیدا مطابق با کم خونی که از من ؟ رخ می دهد ؟
مدت زمان ایجاد 1 . اریتروپویتین کاهش می یابد
با کمک هورمون محرک بیش از اریتروپویتین یک، سلول های قرمز خون تولید می شوند ، ما بالغ، هنگامی که کلیه ها آسیب دیده است، سنتز این هورمون پایین تر است ، برای تولید سلول های قرمز خون ، به بلوغ شکست خورده، در نتیجه، کم خونی بیرون می آید .
اثر مهاری سم به 2 . مغز
بسیاری از سموم در بدن تجمع می یابد و با پایان مرحله بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی ، که در آن ، اگر یک اثر سمی بر روی سم مغز استخوان از برخی وجود دارد ، ممکن است به سرکوب توانایی میز را به سلول های قرمز خون ، کم خونی آسان به رخ می دهند .
زندگی 3 . سلول های قرمز خون کوتاه است
علت عمل سم ، از آن خواهد شد به اثبات رسیده عمر سلول های قرمز خون از بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی مرحله نهایی کوتاه تر از یک فرد عادی است .
در مدت زمان طولانی 4 . ، پروتئین مصرف ، ویتامین و آهن است، بنابراین کمبود مواد خام به عنوان خون ، کم خونی ظاهر می شود.
5 . خونریزی
I شامل خونریزی لثه ، خونریزی غشای مخاطی پوست، و خونریزی از دستگاه گوارش .
6 . بیماران همودیالیز خواهد به از دست دادن خون در دیالیز Oyobi ، و آزمایش خون اغلب .
از طریق مطالب فوق ، شما ممکن است کمی به علت درک . با این حال، اگر شما را کنترل نمی اوایل اگر کم خونی، یک سری از عوارض ، به عنوان مثال ، خستگی، از دست دادن حافظه و اختلال عملکرد قلب به عنوان آنها ممکن است به نظر می رسد ، باید در اوایل درمان .
شما باید به منظور خواهید برای جلوگیری از کم خونی برای همیشه ، برای اولین بار می دانم، اگر شما مجبور به عقب نارسایی کلیه موفقیت آمیز مرحله نهایی است. تا به حال، در سراسر جهان ، محبوب ترین ، به خوبی درمان میکرو Osmotherapy پزشکی طب گیاهی است . این روش زندگی بسیاری از بیماران در حال حاضر را نجات داد. علاوه بر این، تقریبا بدون عوارض جانبی ، و می تواند در خانه به پایان رسید.
اگر شما علاقه مند هستند ، لطفا با ما تماس بگیرید آزادانه.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چرا کم خونی بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی برای پایان دادن به مرحله رخ می دهد ؟,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.